Innovasjon Norge i samarbeid med Norwegian Offshore Wind Cluster, Haugaland Vekst og Maritim Forum Haugalandet og Sunnhordaland. Merkevaren Norge og posisjonering av norsk industri med fokus på havrommet er tema for en satsing i regi av Innovasjon Norge. 17. februar går Norwegian Offshore Wind Cluster, Haugaland Vekst og Maritim Forum Haugalandet & Sunnhordaland sammen om et arrangement for interesserte virksomheter i regionen hvor blant annet kan bli bedre kjent med den digitale markedsplassen for grønn energi i Norge, The Explorer.
Agenda:
- Velkommen – Arvid Nesse, Norwegian Offshore Vind og Sverre Meling , Maritim Forum.
- Merkevaren Norge og ny, nasjonal havposisjonering – og strategi. Hvordan er dette aktuelt for deg? - Oscar Kipperberg, Brand Norway Innovasjon Norge
- The Explorer – den digitale markedsplassen for grønn teknologi fra Norge – Helene Friis, The Explorer Innovasjon Norge.
- Hvordan lykkes med strategisk posisjonering?
- Nytt kompetansetilbud om strategisk posisjonering og merkevarebygging – Ellen Kristin Saltermark, Innovasjon Norge.
- Global Growth - Internasjonale program og arrangement – Erle P Hauso, Innovasjon Norge.
- Hvordan bygger vi merkevaren?
- Åge Højmark, Uptime
- Einar Tollaksvik, Saga Subsea
[button link="https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=E---RE918kGx4bk3faEDsEAudLxkUF9EiJuvxJY97c5UREdRNVdIN0ZSVDU1V0dTS0ZNTk1OMUZOUy4u" type="icon"] PÅMELDING[/button]
Foto: Equinor